Pokud Vás zajímá, jak se další univerzity „popasovaly“ s novými znaky, logy, vizuály, identitou … Máme pro Vás pár vybraných příkladů.
Pokud Vás zajímá, jak se další univerzity „popasovaly“ s novými znaky, logy, vizuály, identitou … Máme pro Vás pár vybraných příkladů.
Jedna z nejnovějších změn vizuálu proběhla u Akademie výtvarného umění. Zásadní změnu se tak AVU rozhodla udělat rok před 220. narozeninami akademie a vyhlásila soutěž na návrh identity, která bude jasně vyjadřovat výjimečnost školy ve výuce uměleckého myšlení.
AMU, které již není jen vzdělávací institucí, ale provozuje i divadla, dvě nakladatelství, zvukové studio a mnoho dalšího, se rozhodlo pro změnu po více než 10 letech. Právě díky různorodé působnosti akademie vznikla potřeba všechny tyto identity propojit a vytvořit jednotný vizuální celek. A jak se to povedlo? Sledujte Designportal.cz
Jeden z nejdiskutovanějších a stále ještě hojně negativně komentovaných vizuálů v naší republice. Masarykova univerzita se rozhodla k velké změně a s týmem Studia Najbrt představila velmi odvážné řešení. Sami můžete posoudit, jak se jim to povedlo:
Naše sousedská univerzita soutěž o nejlepší návrh loga vyhlásila, nakonec se ale rozhodla pro redesign stávajícího.
V roce 2014 se UPOL rozhodla pro změnu vizuální identity. Ze soutěže jako vítězka vyšla Věra Marešová, její návrh byl odbornou porotou jednomyslně zvolen. Na univerzitě však přijat nebyl a redesign vyřešili změnu loga. Jako jedna z prvních univerzit aplikaci vizuálu popsali na samotném webovém portálu: http://www.vizual.upol.cz/